Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Vyloučení úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č.300 s ulicí Kaštanovou v Brně
Budina, Martin ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší vyloučení stávajícího úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č. 300 s ulicí Kaštanovou v Brně. Vyloučení úrovňového křížení je řešeno silničním obchvatem, který je napojen na stávající dopravní infrastrukturu. Při návrhu bylo zohledněno plánované zdvoukolejnění této tratě, která se má v budoucnu stát součástí Severo - jižního kolejového diametru (SJKD). Na této železniční trati je nově navržena železniční zastávka Brněnské Ivanovice, která spolu s autobusovou MHD města Brna bude tvořit nový přestupní uzel. Součástí projektu jsou i nově navržené pěší trasy.
Studie průtahu obcí Nosislav
Mrštinová, Romana ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zklidnění průtahu silnice II/425 obcí Nosislav. Komunikace bude upravena šířkově a směrově, součástí řešení bude návrh ploch pro parkování, zřízení autobusových zálivů, napojení místních komunikací a sjezdů k nemovitostem a zajištění pohybu cyklistů a chodců. Nově také budou navrženy přechody pro chodce s ochrannými ostrůvky. Ve studii se využije okružních křižovatek jako zklidňujících prvků před vjezdem do obce a současně zajišťujících bezpečný provoz v křižovatce. Pro vytvoření dokumentace budou použity výpočetní systémy. Návrh bude splňovat příslušné normy a předpisy.
Stanovení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací
Špaček, Petr ; Jůza, Petr (oponent) ; Kledus, Robert (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce sleduje možnosti finančního hodnocení stavu krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací, ve vztahu k celkové životnosti vozovky a jednotlivým možnostem údržby a oprav, v případě výskytu vad a poruch, z pohledu soudního inženýrství. Je provedena analýza problematiky související s posuzováním vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek v rámci znalecké činnosti jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále jsou zpracovány cenové modely vybraných stavebních prací souvisejících s opravami a údržbou netuhých vozovek, přičemž jsou v rámci možností autora porovnány tržní ceny některých stavebních prací ve vybraných regionech s cenami dle obecně v praxi užívaných cenových soustav. Cílem této dizertační práce je vytvoření jednotné metodiky finančního vyčíslení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací pro soudně znaleckou praxi v České republice.
Stanovení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací
Špaček, Petr ; Jůza, Petr (oponent) ; Kledus, Robert (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce sleduje možnosti finančního hodnocení stavu krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací, ve vztahu k celkové životnosti vozovky a jednotlivým možnostem údržby a oprav, v případě výskytu vad a poruch, z pohledu soudního inženýrství. Je provedena analýza problematiky související s posuzováním vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek v rámci znalecké činnosti jak v České republice, tak i v zahraničí. Dále jsou zpracovány cenové modely vybraných stavebních prací souvisejících s opravami a údržbou netuhých vozovek, přičemž jsou v rámci možností autora porovnány tržní ceny některých stavebních prací ve vybraných regionech s cenami dle obecně v praxi užívaných cenových soustav. Cílem této dizertační práce je vytvoření jednotné metodiky finančního vyčíslení výše škody v případě výskytu vad a poruch krytových vrstev netuhých vozovek pozemních komunikací pro soudně znaleckou praxi v České republice.
Úprava křižovatky silnic I/34 a II/164 u Jindřichova Hradce
Kokeš, Ondřej ; Krčmová, Iva (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Jedná se o úpravu stávající křižovatky, která je svým uspořádáním nevyhovující a dochází zde k vážným dopravním nehodám. V rámci práce jsou navrženy tři varianty řešení. V první variantě je navržena okružní křižovatka. Návrh je umístěn do stávajícího stavu, aby nedocházelo rozšiřování záběru pozemků. V druhé variantě je navržena turbookružní křižovatka se spirálovitým uspořádáním jízdních pruhů. Tento návrh také situačně využívá plochu křižovatky ve stávajícím stavu. Ve směru hlavních intenzit dopravy je navržen bypass. Ve třetí variantě je navržena styková křižovatka, která je také situačně umístěna do současné polohy křižovatky. Těžištěm třetí varianty křižovatky je změna hlavních dopravních směrů a návrh připojovacích a odbočovacích pruhů.
Vyloučení úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č.300 s ulicí Kaštanovou v Brně
Budina, Martin ; Franek, Michal (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší vyloučení stávajícího úrovňového železničního přejezdu na železniční trati č. 300 s ulicí Kaštanovou v Brně. Vyloučení úrovňového křížení je řešeno silničním obchvatem, který je napojen na stávající dopravní infrastrukturu. Při návrhu bylo zohledněno plánované zdvoukolejnění této tratě, která se má v budoucnu stát součástí Severo - jižního kolejového diametru (SJKD). Na této železniční trati je nově navržena železniční zastávka Brněnské Ivanovice, která spolu s autobusovou MHD města Brna bude tvořit nový přestupní uzel. Součástí projektu jsou i nově navržené pěší trasy.
Studie průtahu obcí Nosislav
Mrštinová, Romana ; Coufalíková, Iva (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zklidnění průtahu silnice II/425 obcí Nosislav. Komunikace bude upravena šířkově a směrově, součástí řešení bude návrh ploch pro parkování, zřízení autobusových zálivů, napojení místních komunikací a sjezdů k nemovitostem a zajištění pohybu cyklistů a chodců. Nově také budou navrženy přechody pro chodce s ochrannými ostrůvky. Ve studii se využije okružních křižovatek jako zklidňujících prvků před vjezdem do obce a současně zajišťujících bezpečný provoz v křižovatce. Pro vytvoření dokumentace budou použity výpočetní systémy. Návrh bude splňovat příslušné normy a předpisy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.